Can't Catch Tomorrow

helg,
ANTLIGEN HELG
varför har jag längtat så mkt till just den här helgen:]?

jag är iaf jätteglad idag, vi hade klädsim på skolan idag
GUD SÅ TUNGT DE VAR, men jag lever iaf fortfarande
men ikväll ska jag iaf fara på disco med mina gullebarn
LINNEA OCH MELINDA:*
sen sover jag hos linnea, ni ska se att de blir kanonkul:)
och eftersom de är lisas klass som håller i de,
SÅ KOMMER JAG NOG TRÄFFA HENNE OCKSÅ


jennifer&jag

JAG VILL HA SOMMAR NU, PÅ ALLVAR
jag är less på vintern
nån fler än jag som är de?


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL HA SOMMAR

2009-04-03 @ 15:38:35
Postat av: linneaaa

JAG VILL HA SOMMAR

asså vi var fina på klädsimmer, haha asså det var tugnt(a)

ja du är extra glad för att du ska få vara med melleochlinneaa så är det ,och vi kommer ha kanonkul:]



- jag tycker också din bblogg är superfin:*

2009-04-03 @ 15:51:51
URL: http://linneaochmelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0