HAHA mitt iq är på topptrimm:]

okej, idag har jag varit med LINNEA&MAJA
seriöst VILKA JÄVLA UNDERBARA TJEJR
puss på dom
jag har inga bilder alls, eller jo några från min mobil
här får ni se hur dom såg ut när vi gick på stan:]
 jag tycker dom var rikigt fina:*
men linneahar mer bilder, så de kommer mer sen:)<3

HAHAHAHAH MEN SEN MÅSTE JAG BARA BERÄTTA OM MITT IQ
moa har glömt sin mobil här, och då tänkte jag '
men jag skickar ett sms till henne och berättar de'
och sen när jag skickar de, hör jag hur moa får ett sms och då tänker jag weho moa fick ett sms, sen sprang jag och kollade vem de var ifrån, och då står de '
jenny'
HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH HUR JÄVLA SMART FÅR MAN VARA:]
och iaf när jag berättade de för mamma&pappa
de första mamma sa va '
du behöver inte ens färga ditt hår blont för att man ska förstå att du är dumblondin'


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH SÅ JÄVLA SMART DU ÄR JENNY:]

2009-04-12 @ 00:49:19
Postat av: Moaooa

Vilken smart komis man har :]

2009-04-12 @ 00:55:25
URL: http://moapeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0