du är ju unik

Varför kämpar människan så jävla hårt för att bli omtyckt?
Vad ger det?

Man står där helt naken, i en annan kropp
för att DOM ska gilla dig.

är det värt det?

Man visar inte sitt rätta jag. åh nej
gör man det är man fan dödsdömd.

liksom

"Hej jag är mig själv, om du vill vara min vän ska du gilla mig för den jag är och inte den du vill att jag ska vara"
Bullshit.


Alla är så jävla unika nu för tiden!
det är dom som drar den där jävla ramsan
"Hej jag är mig själv"

Aa eller hur att du är.

Du är inte dig själv. Du är precis som alla andra.
Du är ju unik.

tss.


Kommentarer
Postat av: mm

så jävla fin tanke bakom allt

2009-03-26 @ 16:38:42
Postat av: oscar wild

Va dig själv. Alla andra är redan upptagna

2009-03-26 @ 17:35:07
Postat av: adina

du har rätt jenny

2009-03-27 @ 10:50:22
URL: http://adinawiklund.blogg.se/
Postat av: Moaoaoaoaoao

Du lever för att skriva gumman (L)

2009-03-27 @ 11:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0