5 saker om mig.

Har ingen dator eller tv, så i brist på göra så får ni det här. Grattis, hoppas ni lärde er något nytt

1: Jag gråter inte bland folk (helst), känner mig svag och det hatar jag. Så är havet på väg ut via mina ögon så går jag iväg.

2: Jag hatar spindlar. Mår nästan illa när jag ser en. Enda undantaget är om jag ser en i skogen för där ska dom ju som leva, men inomhus eller balkongen osv där ska dom inte vara!

3: Lägger alltid för håret för mina öron när jag sover, detta är på grund av att min bror lurade mig när jag var liten "på natten kommer spindlarna och lägger ägg i folks öron". Kanske därför jag är så rädd för dom också(?).

4: Hatar att sova själv. Är bland det värsta som finns. Behöver bara någon som sover i samma rum så sover jag så mycket bättre. Att ha någon att prata med ända till "slutet" och att ha någon att prata med på morgonen.

5: Är vanligt vis en väldigt glad person, har fått höra massvis med gånger att folk aldrig sett mig ledsen, att jag alltid kommer med ett leende. Så är det, jag har lätt för att uppskatta mitt liv. Lever i nuet och ser allt från den positiva sidan. Allting annat löser sig ju. Men ibland, när jag blir riktigt krossad så blir jag en Zombie, då gräver jag djupaste gropen och stannar där väldigt länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0