Det finns dagar då jag kryper in i kroppen och gömmer mig

Känner för att göra väldigt lite idag, är inte på världens bästa humör + att jag har träningsvärk i ryggen och vaderna som ett svin! En annan sak, det är jättetråkigt att vakna den här tiden för det är så himla mörkt ute att det känns som jag ska gå och sova igen. Vilket är något jag skulle kunna göra nu, vill inte röra mig från min säng. Vill inte träffa folk över huvudtaget idag. Vart typ rätt mycket igår från alla möjliga håll så är rätt förvirrad. Men trotts det så hade jag jävligt roligt! Men ska väl kanske ta och agera, ska snart till stan för ett ärende som är jävligt tråkigt men nödvändigt (haha lol fniss ska hämta min väska).
Önskar att jag vore lite starkare än vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0