I allt så behövs förtroende, utan det så finns ingenting kvar.

Ojdå här har vi dött ungefär. Igår for jag och Olivia till stan och besökte en fest som var väl helt okej. Haha men vi hade skoj trotts allt så den var väl kanske lite mer än okej. Men var lite halv jobbigt att stiga upp imorse, var hemma 3 somna vid 4 och steg upp klockan 9 för att fara till Umeå för att rebban stod på en julmarknad. Så gick runt där med hon och hennes family. Sen hem, sussa lite sen slutade kvällen i garaget. Finns rätt roligt folk heheh lol. Mest jag och rebecca som är roliga, älskar våra skrattanfall. Nu ska jag se lite tv eftersom MIN DATOR INTE FUNKAR. Hatar min dator (ibland, funkar den så älskar jag den. Puss<3<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0