xD :P

har haft en super mysig kväll med min flock vid namn Maja Lisa och Linnea. Vi har tagit det lugnt, spelat lite spel som jag och Linnea självklart vann(...?) sen så tog vi igen en massa prat och hade en allmän underbar stund tillsammans. Seeen när jag kom hem till mitt kära hemland Bureå så for jag till Rebecca för att snacka lite med hon, bajsa runt lite och miin väg hem, kolsvart, halkigt och rädslan för att en björn skulle äta upp mig var stor. Fast sen efter ett tag gick den rädslan över till att jag var rädd att någon pojke som var ute och sladdade skulle köra på mig. Men kunde inte gå snabbt heller för då hakade jag ju bara. Skulle kunna skriva en roman nu, för jag kan babbla om ingenting när jag är trött, men väljer att se Greys som snart är klart (hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0