Då var det min tur då

Idag blev det mycket olika känslor på skolan, både glädjetårar och mindre glada tårar. Men sånt är livet, ska sova en stund nu, käka sen har jag tänkt försöka få mig till staden och träna lite. Tänkte, måste ju börja mitt 18åriga liv som en fit tjej. HAHA måste träna jävligt mycket, länge, hårt och något mer magiskt för att det ska hända men okej. Jag är alltså 18år imorgon och jag har halken imorgon. WOOODIIOOPPpp känner mig fortfarande som en liten flicka som springer i vattenpölar och ropar på mamma när man är klar på toaletten.

Kommentarer
Postat av: Sanndra

Grattis på 18 årsdagen !!! :)
Fortsatt lycka till med körkortet !

2013-02-06 @ 13:54:31
URL: http://sanndraj.blogg.se
Postat av: Joanna & Mimmi

Haha hej Jenny, bläddrade runt bland bloggar och vet inte riktigt hur jag kom hit men jag hamnade på din blogg och såg bilderna här och ba "den där tjejen känner jag ju igen!" Så grattis på 18-års dan! :D /Emilia (kusin-vitamin)

2013-02-06 @ 16:01:00
URL: http://jarro.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0