I want the world in my hands

Mestadels av gårkvällen så chillade jag på en stol och kollade när Alexander och Jesper mekade i skotern. Jag och stolen fick som en bra kontakt efter alla timmar vi delade tillsammans. Nä men sen for vi till stan, plocka upp nå tards och råkade visst få med mig ena hem. Helt frisk var han inte märkte jag. Nä men okej, idag vaknade vi med tuppen och tröttare än tröttast drog vi oss ut på en skotertur med ett gäng boys. Snön var god i alla fall om ni är sugen på att smaka. ÖHH planerna för kvällen är fortfarande lite oklart, vet inte om jag ska till stan och umgås med Simon och en massa eller om jag ska stanna hemma i Bureå och kanske umgås med kvigan min. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0