Lite önskningar så här på kvällskvisten

Ligger och tänker på vad jag vill göra just nu eller vad jag vill ha.

Träna, köra ett riktigt mördarpass så jag knappt kan gå dagen efter.
En katt fast egentligen vill jag bara ha en katt och det är Foppa. Saknar min prins/man/soulmate ju, katten kom hit. Men det kan bli svårt så jag vill ha en ny söt kattunge.
Fara utomlands, alltså typ sportlovet/påsklovet. Ska hitta mig någon som vill följa och sen ska vi bara fara, just like that.
Se Titanic på bio i typ 3D, saaatans så grymt det hade varit
En ny större säng, ah jag är less på min säng helt enkelt. Den är liten och börjar vara himla oskön faktiskt, men den har ju dessa speciella kuddar och täcke som räddar den halverst men räcker inte riktigt till.
Ha min pojkvän här, saknar han lite för mycket och sover bättre med han och inte på tala om att jag vaknar upp med ett varmt leende (pluttigullit).
Att körkortet ska vara klart och bara ligga i min hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0