Det finns mycket jag vill säga

Det finns så pass mycket jag skulle vilja få ur mig. Men det skulle komma på fel sätt och skulle missuppfattas. Jag är den dära personen som lättare får ner det på papper, när man kan tänka igenom, sudda och ändra. Att säga vad man tycker och tänker rakt ut är svårt och jag är sjukt avundsjuk på folk som kan göra det. Blotta sin själ direkt på plats. Därför struntar jag oftast i att ens försöka säga något, jag vandrar tyst för mig själv. Tänker att det bli bra. Ignonera mina känslor, därför kommer det vissa dagar när allting kommer på samma gång och det blir kaos. Men det är okej att vara kaos, det är okej att gråta, känna att man inte riktigt räcker till och överanalysera allting. Det finns så mycket jag skulle vilja säga dig och världen. Men väljer att inte göra det.
jag ser ibland rakt igenom 
och alldeles ovanför 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm??? Låter ju inte jätte bra , om du frågar mig! Men du kanske skulle utnyttja din svägerska.,, Kuratorn du vet... Skönt att bolla me nån, å ibl så behöver man oxå hjälp med att bena upp saker, å ta reda på vad som är vad!! Å dessutom har honn ju tystnsadsplikt😜

2013-10-06 @ 22:07:01
Postat av: mica

Känner samma

2013-10-06 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0