onsdag

Jaha ja idag vart inte många fenor rörda heller, har hängt med min käraste och vi gjorde hemmagjorda langos till middag. Vilket blev väldigt gott men tog sin tid att göra men helt klart värt det!  Kollade på klockan för 10mintuer sedan då var den 21.00 och nu är den snart 23.30, vad hände där liksom? Tiden sprang bokstavligen iväg från all min medvetan. Men det är skönt, för nu får man lägga sig, slå igång en film och sedan sussa. Hoppas att min jacka kommer imorgon också så jag får testa den och jag hoppas med djupet av mitt hjärta att den ska passa och att den är snygg, jag har gråtit ett par skvättar över detta jackletande. Så håller tummarna hårt nu!
hehe sitter och kollar igenom mina bilder jag tagit med min webcamera. Ibland är  jag faktiskt rätt ful, så ful att jag skrattar åt mig själv. Måste börja ta bilder där igen, är så roligt att kolla igenom :'))))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0