9februari

Känner mest att något galet händer i min hjärna som jag inte kan kontrollera. Mitt humör svänger hela tiden, mår ständigt illa så illa att jag ibland känner för att kräkas. Och det har jag inte lyckas luska fram om det är för att jag är sjuk eller för att jag känner mig psykiskt ostabil. Dock kan det ju vara att jag får i mig för lite vitaminer eller så, att det är därför mitt mående känns som en skör tråd. Jag har ingen aning. Eftersom att ingenting hemskt har hänt nu som jag känner att jag "borde" må så här över. Det är det som är så läskigt. Men kan ju vara gammalt gnabb som min hjärta börjat bearbetat igen? Nä jag har fan ingen aning. Men är jag otrevlig och frånvarande så tar inte åt er. Och när simon far iväg blir allting ännu jobbigare. Då får jag för mycket ensamtid och det tar fan kol på mig.  Men jag tar vara på tiden han är hemma för det är med han jag mår som bäst! Är så glad att jag har honom. Världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0