Tillbaka

Hej vänner. Över ett år sedan jag skrev här men blev sugen på att börja om. Det händer så mycket i mitt liv som jag vill dela med mig av men kan inte göra det riktigt än. Inte allt. Men en stor förändring kommer ske och jag är överlycklig! Annars då? Vi har köpt hus i kåge. Stormtrivs verkligen!
Våran älskade hund har ploppat ut valpar som är 7v idag faktiskt. En ska få bo kvar hos oss på 9B, längtar verkligen tills det bara är hon kvar. 5 valpar när dom är 7v är inte det roligaste jag varit med om. Mysigt men sen inget annat positivt med det. Mest bajs och kiss och gnäll från deras håll så fort man inte är där.
Sen den största nyheten och absolut den finaste är att min älskade bror har gift sig. Är så oerhört glada för deras skull!

Jag ska försöka vara så duktig jag kan på att hålla igång bloggen nu. Har saknat att få skriva av mig om skit, känslor och bara ingenting.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0