de blir så ibland

1. Vad blir ditt namn baklänges?
ynnej

2. Har du gjort en snöängel i år?
ska jag vara ärlig.. så ja de har jag

3. Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
ingen aning

4. Har en dröm gått i uppfyllelse?
jajAJJAJAA

5. Tycker du att sengångare är söta?
jo de finns en charm i dom

6. Har du någon gång testat karate?
moa och jag körde precis

7. Första sporten du gick på?
fotboollll

8. Minimorötter eller pommes frites?
beror på 

9. Vad längtar du mest till just nu?
sommaren, värmen

10. Hur gammal har du tänkt bli?
kommer aldrig dö

11. Har du haft vattkoppor?
har inte alla de:]?

12. Vad drömde du inatt?
att katterna tog över världen

13. Vilken tv-serie är bäst?
oth

14. Vad åt du senast?
godis

15. Höga eller låga strumpor?
lagomma

16. Vad är du mest rädd för i hela världen?
att någon av dom som står mig närmas ska dö för tidigt

17. Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ahha okej ganska pinsamt, men jag gör typ de

18. Vad har du för färg på ditt påslakan?
svart&vitt

19. Bikini eller baddräkt?
bikini

20. Snyggaste läraren?
nikkepikke brorson

21. Är du mörkrädd?
inte alls

22. Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
ja men linnea tar av mej dom hela tiden:(

23. Riktig gran eller plastgran?
PLAST

24. Tänt eller släckt när du ska sova?
Släääckt

25. Godaste drickan till frukosten?
joice

26. Vill du bli president?
enligt pernilla är jag redan de 

27. Har du spelat tjej i en teater?
de har jag

28. Duscha eller bada?
bada

29. Har du gråtit i skolan nån gång?
mjå

30. Hur tar du dig till jobbet?
tyvärr har jag inget jobb för tillfället, men jag går skola
och då cyklar jag oftast

31. Har du någonsin sminkat dig som punkare?
faktiskt har jag de

32. Sjunger du på toa?
nej jag lyssnarpå musik ist

33. Vilken färg har din jacka?
vit röd och kanske svart, jag vet inte?

34. Använder du långkallingar?
inte ofta alls

35. Är du höjdrädd?
neeej

36. Vilket land vill du åka till?
THAILAND ELLER KANARIEÖARNA

37. Vad var det senaste som fick dig att skratta?
tror de var moa faktiskt

38. Har du haft en stalker?
va fan är de(a)?

39. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
välkommen till sjundehimlen

Kommentarer
Postat av: linnea

22. Har du någon gång haft på dig ett par trosor?

ja men linnea tar av mej dom hela tiden:(



HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH

2009-04-06 @ 21:36:37
URL: http://linneaochmelle.blogg.se/
Postat av: Filippa

svar: ja men om dom inte har skrivit förr med namn går det ju inte :S

och det är inte så många som skriver på min blogg :]

jag fattade ;)

2009-04-07 @ 19:30:46
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0