va fint

Hej igår orkade jag inte skriva nått,
men jag var iaf med mina
älskade flickor rebecca och amanda:*
och idag, har jag varit i älskade skolan, men mina älskade vänner
sen efter de följde jag oskkkar på stan
OCH JAG TRÄFFAADDDE LISSA DÄÄÄR
FYFAN VAD JAG HADE SAKNAT HENNE:*:*:*

men de gör jag nu också:]
och sen har jag typ inte gjort nått, varit och sjunge sen for jag förbi
gluggen men där sög de, för de var bara drygt folk där



HAHAHAHHAHAHAAHhA okej
de där är en jättejättegammal bild som jag tyckte var jättefin förut, men HAHAH
jag fattar inte hur:]

Kommentarer
Postat av: linneaaa

men är det inte barbie och ken där^ ojoj vad vi är mumsiga haha

jag älsakr dej jenny<3

2009-03-25 @ 20:46:26
Postat av: moa

hihi jag tycker bilden på dej var fin ju:]

2009-03-26 @ 15:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0