ett långt inlägg för att vara mig. Enjoy

Hej, har ni saknat mig? Ja jag förstår er, hade också saknat mig själv. För jag skriver så fett roliga saker. (Nu sitter hon där och tror igen, jävla Jenny)
Nä men på riktigt, det har varit midsommar och jag hade... tråkigt? SKOJA, hade asball. Började hos Linnea med middag med ett antal vackra flickor, sen for vi till byske där typ halva stan var. Vissa mindre glada än dom andra, vissa mindre störande än andra och jag har bara en person i min hjärna men inga namn näms. 
Resten av helgen har jag spenderat med burefolket, som är ungefär så här mysiga♥

Kommentarer
Postat av: Gagbite

Vad är det för mening att skriva om någon du har i huvud men du inte vill nämna ? ..

Svar: Därför att då får mina närmsta veta för dom fattar vem det är. Vad är det för anledning att kommentera om du inte tänkt kommentera i ditt eget namn?
Jenny Nyström

2012-06-25 @ 04:57:02
Postat av: Gagbite

Vad är det för mening att skriva om att du har någon i din skalle men inte vill utala dig om vem det är ..

2012-06-25 @ 04:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0