Håll om mig

Igår hände inte något speciellt förutom att jag bokstavligen höll på dö. Jag och Nicklas hade precis skjutsat hem en person och skulle tillbaka till Bureå och sen direkt efter en kurva så var det 2 älgar på vägen och det var inte långt ifrån att vi skulle plocka alla 3. Tur att han inte körde så snabbt och han väja undan rätt fort. Mitt hjärta stannade till och jag hamnade bokstavligen i chocktillstånd. Men det gick bra som tur är, hade kunnat gått så mycket värre.
Sen for jag hem och min kära pojke kom hit full som ett ägg men fortfarande lika charmig, fick mig då ett gott skratt. Idag har vi gjort väldigt lite, myst lite med Selma och ah inte många knop gjort blev det. Men är väl så en Söndag ska vara. 
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag kan baka. Ska testa något nytt och hoppas att det blir lyckat. Sen far jag nog och sussar med hjärtegullet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0