Mitt andra namn är "pilsner"

Får inte sova i min säng på flera dagar. Helgen är helt planerad och fullbokad. Nej till er som undrar så ska jag inte ut på krogen i helgen... MEN VA VARFÖR INTE DET!??!?! Ja för jag dricker inte alkohol, inte förrän jag är gift. Haha va lol? Jag skojade bara, men jag åker iväg till Jukkasjärvi tiiidiiiigt på lördagmorgon så det kan bli tungt.
Far i alla fall till staden ikväll och ska tjocka mig med någon vid namn Simon typ, känner han inte speciellt bra men har hört att han är lite speciell? Men det ska nog kanske lösa sig, annars får jag komma med en undanflykt om jag vill därifrån typ "Eh, mamma ringde, det brinner hemma så jag måste hem och släcka det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0