Mitt år på 10 minuter.

Nyårs vart helt klart väldigt lyckad! Förutom att det vart lite knas där i slutet, men det löste sig hyfsat snabbt. Igår mådde jag som jag mådde haha... men det var värt det helt klart.
Jaha, 2012 då. Vad säger vi om det? Jo vi säger att det var ett jävligt bra år alltså. Träffade världens finaste pojke och hittade min "Best friend for life". Finns inte mycket jag ångrar från det här året, klart jobbiga stunder har varit och hälsat på ett antal gånger men då finns det så mycket bra som väger mer. Något jag dock måste lära mig är att stå upp för mig själv, våga satsa mer och säga vad jag faktiskt känner och inte vänta tills det nästan är försent.
Nu ska ni dock få mitt år på 10min. Ler direkt jag ser den och ah, fan va underbart året har varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0