and then there were none

Fick världens mysigaste start på mitt lov. Jag och Rebecca gick och köpte oss massa gott och bumsade ner framför en kalas bra film som jag dock inte minns namnet på. Pratade ut om allt knas som händer occchhhh ah hade en allmänt trevlig fredagkväll. Glad att jag har det dära mongot som förgyllar mina dagar.
Men imorgon dåååå blir det inte lika lugnt. Jag och Linnet ska ut på Folkparken och slå klackarna i taket, spy på golvet, hänga över baren och visa alla våra ägodelar för att få gratis drinkar, vi ska pissa på ingången, slå ner alla vakter och äga stället som vi vore kungar. Nä men vi ska festa sen ut på folkparken och vi kommer ha så skoj att alla kommer vara så avundsjuka på oss. KRAMAR till alla snälla människor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0