Hemskheter i mänskligheten

For och sussade med simon inatt och vi vaknade väldigt tidigt, innan min väckare ringde och jag trodde jag försovit mig men icket, så det var ju värsta kalas bra vaah.
Sen har den här dan varit så seg att det är galet. Men i alla fall, tror jag har en tendens att hitta alkisar som ska bråka. Både igår och idag mötte jag sånna på busstationen. En av tjejerna var gravid och kan inte låta bli att tycka synd om barnet om mamman inte skärper sig. Alltså nu får ni inte tolka det som att jag snackar med dom, hör dom snacka och ser dom mucka på varandra, har bra och nyfikna öron. Dock blir ju jag så här "gash, ska jag lägga mig i? Kan ju inte bara stå och titta på. Ska jag ringa polisen? Varför gör inte någon vuxen något?" Sen hann jag inte tänka så mer utan var tvungen att stiga på bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0