söker mer än vad jag kan begära

Senaste dagarna har vi haft besök av min kära familj så jag fick chansen att pussa på mina små gullegryn, har lyckats ta mig till gymmet och körde yoga så  nu gäller det bara att jag får igång träningen på riktigt, måste hitta någon att träna med för då är allting så mycket roligare, Vesna? vill du förbarma dig över mig kanske? Sen idag har min klass haft vinprovning, kändes halvkonstigt att komma från en lektion halv lullig. Nu funderar jag dock på att lägga mig i badet, ha lugn musik, tända ljus och läsa min bok. Är i en hemsk period just nu (nej jag menar inte lingonveckan) utan jag har hamnat i den så kallade höstdeppen tror jag. Finns inga många leenden på mina läppar per dag. SKulle helst vilja ligga inne och bli ompysslad med en massa kärlek men icket. 
"Min själ blir omgjord till rinnande vatten när folk minst anar.
Något som vill ur min kropp. Som ett virus.
Snart är jag frisk."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0