Onsdag

Denna dag har jag varit med om bland det äckligaste i mitt liv. For till jobbet imorse, var helt borta i skallen, fattade ingenting och när jag var på jobbet minns jag inte ens att jag hade gått dit ungefär. Sen gick marre på lunch och jag var så himla yr, ni vet när man är full och ska lägga sig och sova men det går inte för hela världen snurrar(?) en sån yrsel hade jag. Var jätteobehagligt. Så jag fick lov att åka hem. Japp, febern hade slagit till. Måste vara något himla konstigt med denna virus som besöker min kropp för det här har jag aldrig känt tidigare. Men till midsommar har jag tänkt vara frisk i alla fall, finns inga andra alternativ. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0