Dead and gone

igår kväll var jag med adina:*
vi gjorde en massa bus somjag inte tänker berätta:]
men jag lägger in nån bild som vi tog iaf


jag älskar dej adina
du förstår mej alltid, tack:*


sen ikväll ska jag sjunga, sen far jag till a-torp på nån tjejkväll
med linnea bergmark, och sen så kommer hon hit och sover över.
de kommer blir svin skoj:)

Men just nu sitter jag ute och solar,
de är fan svin varmt ute ju:]
men jag kan inte sitta ute så länge till, solen börjar försvinna
men jag måste ta och duscha snart,
men jag har fått ett par skor av ida (linneassyrra)
och jag vet inte om jag ska köpa dom eller inte
jag vill typ göra de, för dom är svin snygga och 150kr är typ ingeting
men jag lägger in en bild sen, så får ni säga vad ni tycker:$

ha de så bra tillsvidare
puss♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska köpa skorna

dom är assnygga ju:D

2009-04-22 @ 15:25:18
Postat av: adina

jennipenni:

du förstår mig alltid,

jag är så tacksam för det.



Du borde köpa skorna:],

dom är säkert jättesnygga:

2009-04-22 @ 16:08:00
URL: http://adinawiklund.blogg.se/
Postat av: josse

aww tack gullet:*

2009-04-22 @ 16:09:32
URL: http://mysigatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0