Ondskan

igår så var jag med moa
tills hon for på träning,
jag ska ladda upp några bilder sen som vi tog

just nu har jag inte tid, måste ficka och göra mej klar ochsådär
men sen medans moa tränade hjälpte jag min syster med
designen (
www.suusbuus.blogg.se) jag är ingen expert
men jag vet iaf hur man gör=)
sen efterskolan, ska linnea och melinda följa mej hem
sen senarepå kvällen ska vi på paannnn och skaka loss:]
eller jag tror dom ska följa mej hem iaf:)
ajja vi får väl se vad som händer och sker:D


haha oj vilken finfin bild:] men den får duga tills vidare
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är alltid fin på bilder jenny!<3

2009-04-24 @ 15:22:22
Postat av: Louice

okej så bra :)

jo fint :)!

2009-04-24 @ 17:58:49
URL: http://louicekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0