All I need is you needing me

Alla lägger upp bilder på sina julklappar, kan säga att mina är redan utspridda i mitt hemska rum som ser ut som ett bombnedslag. Men jag tycker om det. Så vill ni veta vad jag har fått så får ni väl helt enkelt fråga då.
.
.
Vaknade upp brevid världens finaste idag, oj vad jag är glad att jag har den pojken. Sen gick vi i alla fall ner och åt lite gröt (Börjar vara less på all julmat måste jag säga, blir ju som samma eftersom jag inte äter speciellt mycket från julborden). I alla fall sen chilla vi litt framför en film tills han lämnade mig. Släppte en tår, kanske 2 eller 3 eller ingen. Sen har jag hängt med alle ikväll och vi har ungefär inte gjort ett piss, händer som väldigt lite ikväll så vi skildes åt och nu sitter jag här. Vid min fungerande dator (att den fungerar har jag min kärlek att tacka för). 
> nu ska jag se Greys, i sinne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0