Oj, varför så långa inlägg hela tiden...

Va inte speciellt trött och väldigt uttråkad så jag tog tag i dom skönaste skorna som finns (mammas skor, tack för att du köpte dom mamma. Älskar dom mer än allt<3) Sen gick jag ut och gick, min kompanjon Rebecca var inte svår övertalad, behövde inte ens säga något hon bara hängde på. Så vi gick ut och gick. Har väl varit ute cirkus en timme och gått, pratat och babblat på som gamar för att sedan säga "vi syns om några timmar". 
Är faktiskt väldigt taggad på Höga kusten. Känns skönt att lämna Skellefteå ett tag och bara se vad som händer. Så att... ja jag borde verkligen sova nu. Om jag ens ska orka hälsa på folket i bilen imorgon. Avslutar med en charmig bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0