Långt och ett väldigt ointressant inlägg

Dagen började på bästa sätt, vaknade brevid världens finaste och har varit pigg och glad hela dagen. Har skuttat runt på skolan som dock bara varade i cirkus 2timmar. Pluggade och hade tänkt fara på yoga men fick mig inte in, hade bokat som reserv eftersom det var full bokat men nix det gick inte för sig. Så där sjönk min dag lite, sen att folk ska skapa så mycket drama utan av fakta som dom hört av någon som har hört det av den, som hörde det av den dära borta i Kina och sen komma ut med den faktan. Sjukt onödigt, plus att vara anonym är rätt fegt. Ska man säga något så kan man stå för det ifall man nu ens ska kläcka ur sig saker. Så där sjönk dagen lite till, folk som ska skapa drama. Sen nu har jag fastnat framför datorn, ser Greys och vill ha choklad mer än allting annat och en kall cola. Så sjönk min dag ännu lite mer, eftersom jag får dåligt samvete och vill träna egentligen men just nu är jag alldelens för lat och vill inte alls träffa människor. Saknar mitt rum också, att tända ljus, doftljus så klart och bara ligga och se en film, vill se första Twilight och Titanic. Vill gå ut och gå med Rebecca men hon är i Umeå, vilket är något som förstör varje dag. Haha eh, nu skrattar jag bara för att jag låter som världens ensammaste själ i världen och låter som jag är jättedeppad, men det är jag inte. Jag älskar mitt liv och alla mina nära det är dom andra som förstör, eller dom förstör inte, dom försöker förstöra, men dom lyckas inte. Glad för det. Vill ha nya underkläder också men har inte pengar att spendera på det. Och här börjar jag känna att jag ska sluta skriva för annars kommer jag aldrig göra det.
hittade en bild från stugan, ja så där går jag klädd för att undvika alla mygg och sen har jag ju världens finaste föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0