Oct. 03, 2012

Fick en kommentar på mitt förra inlägg om hur jag tar hand om min hy. Kände ungefär för att "skratta faran i ansiktet ha-ha" japp citerar från lejonkungen. Nä men jag har haft asmycket problem med min hy senaste tiden, dono why... Men tvättar morgon och kväll, använder ALDRIG tvål utan alltid sminkborttagning och en återfuktare efteråt. Sen har jag aldrig fundation, eller jo vissa tillfällen på helgerna men väldigt sällan. Men va, så här gör väl typ alla tjejer i stort sett? Ingen big deal. Jao, hahaha åh kände mig cool och hade tänkt skriva "ingen biggi" men folk kanske inte hade fattat. Babbel-från-en-övertrött-och-rädd-tjej-efter-att-ha-sett-criminal-minds-17år. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0