Svar på frågestunden, era tråkiga människor

Haha folk är så tråkiga och så sjukt nyfikna, det enda dom frågade på frågestunden var om jag var kär Ja det är jag, och om det är seriöst mellan mig och simon, nej vadå? vi är bara med varandra väldigt ofta och jag kallar honom Hjärtat. Klart det är seriöst, dumma frågar och tråkiga :( Men var tre själar som var lite roligare så ni ska självklart få svar på era frågor.
Amanda:
1: Vill du gifta dig och skaffa barn?
2: Nämn en dålig och en bra sida med dig själv.
3: Myskväll eller fest?
svar:
1: Ja jag vill gifta mig, jag har världens planer för mitt bröllop. Det ska vara något alldeles extra. Och ja jag vill skaffa barn, 2 eller 3 stycken vill jag ha.
2: Dålig sida är väl att jag är väldigt svartsjuk av mig och tar åt mig av nästan allting, förlåter alldeles för lätt också vilket inte alltid är så bra. En bra sida vart dock lite svårare... hatar att säga något bra om mig själv, känns så fel men jag har alltid fått höra "Åh du är en sån bra lyssnare, du säger inte bara 'det ordnar sig' utan du sätter verkligen ord på sånt man vill höra bblablabla åh du skriver så bra och det känns i hjärtat när man läser dina texter" så jag säger det, jo det får bli min bra sida hos mig.
3: Det beror helt på, men om jag ska gå efter humöret jag är på nu så skulle jag säga myskväll med min pojke helt klart.
 
Moa:
Berätta något roligt om dig!
svar:
Haha vadå något roligt om mig... jag är en väldigt klumpig person, eller inte hoho(jultomte-rösten) klumpig utan hiih fniss lol klumpig typ. Exempel när jag var ute och gick så kollade jag på stjärnorna och sen gick jag ner i ett dike för jag såg inte vägen, var ju helt inne i att hitta alla stjärntecken.
 
Anonym:
Vad går du helst klädd i?
svar:
Ja inte så svårt svar, mjukis kläder. Lever i det hemma, älskar det med hela mitt hjärta och min själ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0