Ojjojjjj

Gårkvällen är svårslagen!! Hade så sjukt kul från start till slut att jag vet inte vad jag ska säga. Förfestade med Mathilda, Albin och en massa, haha hur det gick för oss att cykla ska vi inte berätta dock. Nä men på riktigt, fan va underbara personer. Sen på området tappade jag bort alla men då kom Felix och räddade mig. Blabla sen var vi på efterfesten på verandan (Ja tack kära älskling för att du fixade in oss). Tog kort med Magnus uggla. Stod och dansa med Panetoz. Vid 6 tiden kallade hemmet efter mig och simpen. Båda var så himla packade. Jag minns hur jag tänkte "vafan kan vi inte gå rakt för" för att vi vinglade över hela vägen. Somnade vid halv 9 imorse och båda var fortfarande fulla när vi vakna. Min hals är uppsvullen, eller i alla fall den dära fjongen som hänger i halsen. Den är lika stor som min tumme typ. Aja. PEAC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0