så som så många gånger förr

Ops råkade just klicka hem 1 parfym och 1 body lotion från VS, sicken jobbig stund detta blev...
Nä men inte alls, längtar som tusen på att de ska hamna i min postlåda och hoppas med alla fingrar och tår att de luktar gott! (Se det som en present till dig också mamma innan du skäller ut mig)
Annars har det inte hänt så mycket, for förbi david och elin och myste med lilltjorven lite. Hade även fått en räkning men den lämnar jag vidare till pappa hehehööö (bortskämda lilla snorunge). Snart ska jag glida vidare mot stadens gator med bilen som vann Huttrarnas-huttrare igår. GRattis min käraste! 
Hejdå
Saknar er nästan. Världens bästa föräldrar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0