längtan är för stor

Har umgåtts med majsan och linnea ikväll och sagt adjö till dom. Nu är det nära alltså, min näst sista natt här i Sverige. Sen glider jag till Afrika. Kan inte fatta det riktigt, är så överväntad på hur det kommer att se och vara där nere. Men just nu i detta ögonblick så saknar jag simon mer än allt. Lyssnar på massor av låtar som påminner mig om honom och som får mig att tänka på honom. Kommer vara tungt som fan att vara utan han i 4veckor ungefär.
Åh min lilla gullegris, varför flyttade du ifrån mig. Vill vakna upp till detta, kika på dig innan du vaknar, pussa dig i pannan och krypa tätt intill dig så du håller om mig. Ja det hade varit underbart just nu. 
Min kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling<3 saknar dig:*

2014-02-10 @ 12:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0