fredag? typ mer söndag va

Hmm... det är fredag va? Känns inte som det och jag gör inget som jag normalt skulle ha gjort på en fredag. Sitter i lägenheten, själv, äter jordgubbar med grädde och dricker saft. Ja där har ni min kväll, sjukt tråkigt men alla mina vänner lyckas vara upptagna. Så jag ska sitta här, fastklistrad framför tvn. MEn IMORGON då är det andra bullar ska jag säga er, då blir det jobb sen fort hem och göra mig klar, vidare till cicci och hjälpa henne med klädval sen kommer boysen och ett och annat alkoholhatligt glas ska slinka ner i magen sedan glider vi vidare till byske! Kalas taggad, men ska försöka att bete mig jämfört med förra året.
Adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0