27januari

Simon var hemma förra veckan, längtar alltid så extremt mycket efter han när han är borta. Så när han kommer hem blir jag som nykär och vill aldrig släppa taget om honom. Men i fredags firade vi vår underbara Maria och ja jag älskar vår lilla "familj" som vi kallar gänget. Helt underbara människor! I lördags var vi ute och åt sen for vi på bio. Perfekt bakis dag. Söndags var vi ute i stugan och njöt av att solen tittade fram. 
Idag när jag vaknade hade min röst försvunnit, det är andra gången det händer i mitt liv och det är bland det värsta som finns. Sjukt obehagligt. Så har legat inne och spelat Nintendo hela dagen iihhiii älskar det! Ska äga ut simon när han kommer hem. 
Godnatt folket. Sorry för ett långt och tråkigt inlägg men thats life. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0